Aktualne oferty pracy:

Specjalista ds. obsługi klienta - Lublin

Poszukujemy Kandydatów/Kandydatek ambitnych, o wysokiej motywacji osiągnięć, działających z entuzjazmem, energicznych w działaniu, podzielających nasze wartości, którzy/re chcą wziąć odpowiedzialność za działanie i z zaangażowaniem uczestniczyć w rozwoju naszej firmy i własnej kariery zawodowej

  • Gromadzenie i dystrybucja wśród klientów informacji na temat obecnie prowadzonych działań promocyjnych, warunków dostaw produktów, ich cen, itd.
  • Właściwa realizacja procedur obsługi klientów (gromadzenie odpowiednich dokumentów,reklamacje, opóźnienia dostaw itp.)
  • Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi komórkami organizacyjnymi firmy
  • Obsługa korespondencji z klientami.
  • Wprowadzanie i monitorowanie zamówień
  • Przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień
  • Rozpatrywanie reklamacji cenowych oraz ilościowych klientów
  • Weryfikowanie oraz aktualizowanie w systemie poprawności zamówień klientów pod względem warunków cenowych
  • Przyjęcie i terminowe wprowadzenie zamówień do systemu, monitorowanie i koordynowanie ich realizacji
  • Rozwiązywanie bieżących problemów dotyczących realizacji dostaw
  • Bieżąca komunikacja z klientami w zakresie realizacji zamówień, faktur i faktur korygujących
  • Archiwizowanie dokumentów zgodnie z procedurami firmowymi i prawnymi
  • Bieżąca współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi firmy w celu zapewnienia klientom szybkiej, prawdziwej i kompetentnej informacji

Więcej informacji >>

 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

SPRZEDAWCA (DORADCA KLIENTA) W SKLEPACH WIELKOPOWIERZCHNIOWYCH

Warszawa, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Łódź.

  • sprzedaż i doradztwo produktów w kategorii Premium marki ERGO
  • profesjonalna obsługa klienta,
  • umiejetne przekazywanie klientowi wiedzy o produkcie,
  • skuteczna relacja z klientem od analizy potrzeb do zamknięcia transakcji,
  • aktywny udział w decyzjach klientów,
  • dbałość o zachowanie standardów obsługi,
  • aktywna praca z produktem (ekspozycja, konfiguracja, zmiany w reakcji na działania konkurencji itd.).

Więcej informacji >>

 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Pomoc biurowa

Do głównych zadań osoby zajmującej stanowisko "Pomocy biurowej" będzie należało:

  • Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • Ewidencjonowanie i wprowadzanie dokumentów do programu księgowego,
  • Wystawianie dokumentów księgowych,
  • Wspieranie działu księgowego w przygotowaniu dokumentacji,
  • Bezpośredni kontakt z klientami,
  • Przygotowywanie raportów i zestawień,
  • Wsparcie administracyjne firmy w bieżących pracach zleconych.

 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

W każdym z ogłoszeń proszę załączyć klauzulę dotyczącą danych osobowych

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez EMERGO Adam Parda z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. Informujemy, że Administratorem danych jest EMERGO Adam Parda z siedzibą w Warszawie przy ul. Ostrobramskiej 75C. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

© Grupa Emergo 2019

Please publish modules in offcanvas position.