Klienci mają dzisiaj nieograniczony wybór produktów, jednak często na zakupach wydają się nieszczęśliwi. Dlaczego? Zbyt duża gama produktów i brak prostej, zrozumiałej komunikacji utrudniają lub wręcz uniemożliwiają im szybki i przemyślany wybór.
Rozwiązanie? Skuteczna sprzedaż dzisiaj to umożliwienie Klientowi szybkiego i prostego wyboru, aby miał przekonanie, że dokonał tego właściwego.
Klient kupuje podłogę emocjonalnie. Po tym zakupie staje przed bardzo racjonalnym wyborem podkładu - o którym zazwyczaj nic nie wie.
Koncept podkładów Emergo to 4 proste i intuicyjne kroki, prowadzące do wyboru podkładu najlepiej odpowiadającego potrzebom Klienta.
W naszej branży najważniejsi są ludzie. Sprzedawca, manager sprzedaży, kierownik działu - każdy z nich przeprowadza codziennie dziesiątki rozmów handlowych z Klientami, starając się dobrać odpowiednie produkty do indywidualnych potrzeb Klienta. Dlatego też projekt Trener to jeden z najważniejszych projektów w naszej firmie, ponieważ pozwala on na spełnienie kilku celów naraz: doradzenie Klientowi wybierającemu produkt, przekazanie wiedzy sprzedawcy który produkt oferuje i zadbanie o odpowiednią ekspozycję w markecie. A na sam koniec osiągamy cel nadrzędny: Klient wychodzi ze sklepu zadowolony z idealnie dobranym dla siebie produktem.
Jacek Huryń
Dyrektor Handlowy Emergo
Zapraszamy do współpracyliczba producentów, z którymi współpracujemy
liczba Klientów biznesowych, do których dostarczamy produkty
liczba produktów w bieżącej ofercie
liczba kategorii produktowych w ofercie
liczba lat na rynku w branży wykończenia wnętrz
zadowolonych Klientów