Klienci mają dzisiaj nieograniczony wybór produktów, jednak często na zakupach wydają się nieszczęśliwi. Dlaczego? Zbyt duża gama produktów i brak prostej, zrozumiałej komunikacji utrudniają lub wręcz uniemożliwiają im szybki i przemyślany wybór.
Rozwiązanie? Skuteczna sprzedaż dzisiaj to umożliwienie Klientowi szybkiego i prostego wyboru, aby miał przekonanie, że dokonał tego właściwego.
Klient kupuje podłogę emocjonalnie. Po tym zakupie staje przed bardzo racjonalnym wyborem podkładu - o którym zazwyczaj nic nie wie.
Koncept podkładów Emergo to 4 proste i intuicyjne kroki, prowadzące do wyboru podkładu najlepiej odpowiadającego potrzebom Klienta.
liczba producentów, z którymi współpracujemy
liczba Klientów biznesowych, do których dostarczamy produkty
liczba produktów w bieżącej ofercie
liczba kategorii produktowych w ofercie
liczba lat na rynku w branży wykończenia wnętrz
zadowolonych Klientów