Podkłady Home Inspire

Klienci mają dzisiaj nieograniczony wybór produktów, jednak często na zakupach wydają się nieszczęśliwi. Dlaczego? Zbyt duża gama produktów i brak prostej, zrozumiałej komunikacji utrudniają lub wręcz uniemożliwiają im szybki i przemyślany wybór.

Home Inspire –
najlepsze podkłady

Rozwiązanie? Skuteczna sprzedaż dzisiaj to umożliwienie Klientowi szybkiego i prostego wyboru, aby miał przekonanie, że dokonał tego właściwego.

Klient kupuje podłogę emocjonalnie. Po tym zakupie staje przed bardzo racjonalnym wyborem podkładu - o którym zazwyczaj nic nie wie. 

Koncept podkładów Emergo to 4 proste i intuicyjne kroki, prowadzące do wyboru podkładu najlepiej odpowiadającego potrzebom Klienta. 

Podkłady Home Inspire

Jakość
Jakość
Jakość naszych produktów to nasz dodatkowy atut. Wszystkie nasze produkty muszą przejść szereg testów aby zagwarantować długotrwałe użytkowanie.
Szeroka gama
Szeroka gama
Posiadamy w ofercie podkłady odpowiadające na bardzo zróżnicowane potrzeby Klientów – zróżnicowane pod względem izolacji termicznej, typu podłóg oraz intensywności użytkowania. Dzięki temu każdy znajdzie optymalny podkład dla siebie!
Serwis
Serwis
Dostarczamy koncepty sprzedażowe oraz rozwiązania RTS zgodne ze strategią Naszych partnerów Biznesowych.
Wiedza
Wiedza
Dostarczamy wiedzę niezbędną do ich sprzedaży. Mamy zespół przeszkolonych przedstawicieli oraz trenerów na wybranych sklepach którzy wspierają swoją wiedzą ekipy sklepowe oraz aktywnie promują produkty.
Jacek Huryń

W naszej branży najważniejsi są ludzie. Sprzedawca, manager sprzedaży, kierownik działu - każdy z nich przeprowadza codziennie dziesiątki rozmów handlowych z Klientami, starając się dobrać odpowiednie produkty do indywidualnych potrzeb Klienta. Dlatego też projekt Trener to jeden z najważniejszych projektów w naszej firmie, ponieważ pozwala on na spełnienie kilku celów naraz: doradzenie Klientowi wybierającemu produkt, przekazanie wiedzy sprzedawcy który produkt oferuje i zadbanie o odpowiednią ekspozycję w markecie. A na sam koniec osiągamy cel nadrzędny: Klient wychodzi ze sklepu zadowolony z idealnie dobranym dla siebie produktem.

 

 

Jacek Huryń

Zapraszamy do współpracy

CZK to skrót od słów: cecha, zaleta, korzyść. Co interesuje Klienta najbardziej? Otóż nie cecha, ani też zaleta produktu. Klienta, każdego z nas, interesuje korzyść, jaką nabędziemy z posiadania danego produktu. Tą wytyczną kierowaliśmy się tworząc innowacyjny i nowatorski pomysł na zbudowanie kategorii podkładów dla marketów budowlanych oraz sieci specjalistycznych w branży wykończenia wnętrz. To proste 4 kroki wyboru podkładu, opisane językiem korzyści.

Koncepcja wdrożona

Podkłady Home Inspire

Potrzebujesz koncepcji biznesowej?

40

liczba producentów, z którymi współpracujemy

500

liczba Klientów biznesowych, do których dostarczamy produkty

600

liczba produktów w bieżącej ofercie

10

liczba kategorii produktowych w ofercie

15

liczba lat na rynku w branży wykończenia wnętrz

1 000 000

zadowolonych Klientów